با سلام خدمت کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلانی که با اینجانب درس داشته و یا دارند. با توجه به اینکه تدریس امری است سخت و پر از مسئولیت و ممکن است در طول دوره تدریس، کوتاهی و یا اشتباهی از من سر زده باشد لذا از همه شما بزرگواران عذرخواهی کرده و خواهان این موضوع هستم که مرا حلال کرده و از قصورات اینجانب بگذرید.
ما را در سایت سید صدر الدین قوام نیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: سه شنبه 21 شهريور 1396 ساعت: 18:27